9 Şubat 2012 Perşembe

Yine yeniden kar

Iste bizim penceremizden gorunen kar manzarasi;


4 yorum:

  1. Güzel bir manzara...
    Havuz da var.
    Kar degil günes lazim oraya :)

    YanıtlaSil
  2. esracım tamamdır aldım mesajı;)
    bu arada evet manzara güzelmiş karı izlemek ayrı bir keyif..
    o soğukta insanın içini ısıtıyo sanki..
    ama aslı'nın da dediği gibi güneşsizde olmuyo, eh havuzda var ah bir de yaz gelse:)

    YanıtlaSil
  3. Esra yorumuna cevabi bloguma yazdim ama görmessin diye buraya da yazayim.
    Yazi yazarken bazi seyleri atlayip,biri söyleyince akilma gelebiliyor.
    Ben de öyle yapiyorum aslinda.Ama atlamisim yazmamisim.
    Hastalik zamanlarinda yememesini dogal buluyorum.
    Ama ilac icirmeden önce en azindan minicik bir seyler yemesi icin cabalamistim.cünkü bu seferde abur cubur arayisina girmeye basliyor bizim ki.
    Atladigim yerleri yazdim yeniden yazima :)
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. walla biz havuzu pek kullanmiyoruz desem :) Kari izlemek kesinlikle cok guzel ama gunes gelsin artik da atalim kendimizi sokaklara eve tikildik kaldik:)

    YanıtlaSil