5 Mart 2012 Pazartesi

HAMURDAN CALISMALARIMIZ

Bu oyun hamurlarini eline aldin mi mincir mincir dur, bir nevi stres topu gibi:) Arda dan cok ben hasir nesir oluyorum desem yeridir. Su ana kadar kendisinin sadece ayak izini cikartmak ve top yaptirip gol atmaktan baska pek bir alakasi oldugunu soyleyemem oyun hamuruyla. Ama her gun hamur hamur diye alir getirir bana bir seyler yaptirir o ayri. O ne yapmami istedigini soyluyor  ben de yapiyorum sonra onlari toplayip tek tek diziyor. Arada benden itfaiye arabasi, ambulans yapmami istemisligi de var hamurla nasil yapilacaksa artik! Neyse ki bir sekilde bu isteklerini daha basit seylerle gecistirebiliyoruz simdilik:)




Bu aralar beni izleye izleye meraka geldi sanirim artik bir parca hamur alip ellerinin arasina koyuyor ve benim gibi iki elinin arasinda yuvarlamaya calisiyor kendince yapiyor sonra bakiyor olmadi bana veriyor anne yap diyor. Gerci hakkini yemeyeyim bana yardim etmeye de basladi ufak ufak. Ama gercekten ufak oluyor yardimlari:) Ornegin araba yaparken  hamurdan kucuk bir parca koparip arabanin farlarini onun deyimiyle lambalarini koyuyor ya da baligin gozunu koyuyor. Bu gun kendi elleriyle azcikta benim yardimimla gunes yapti. Ben ortasini yapip koydum, sonra ellerine kucuk hamurlari yuvarlayip serit yapmasi icin verdim ama daha kolay yapsin diye eliyle yere koyup oyle de yuvarlayip inceltebilecegini gosterdim o da biraz yamuk yumuk ve irili ufakli olsada becerdi. Sonrada hadi simdi bunlari etrafina koyalim dedigimde de  asagidaki gibi bir gunesimiz oldu heralde sonucu begenmemis olacak ki sonra da hemen yerden kazimaya basladi:)





4 yorum: