11 Haziran 2012 Pazartesi

SICAKTAN BUNALANLARI BURAYA ALALIM


 Sicaklardan bunaldigimiz su gunlerde eger henuz tatil planlariniz yoksa haftasonu sehrin icinde bogaza nazir bir havuza ne dersiniz?  Cok guzel bir havuzu var Ciraga'nin. Henuz tatile gidemeyenler icin haftasonu soluklanmak ve serinlemek icin sehrin ortasinda guzel bir havuz keyfi olabilir. Ben cok begendim bakalim siz de begenecek misiniz ? Bu arada biz sadece Ciragan'a coluk cocuk bir seyler icmeye gittik, havuza da sadece soyle bir baktik :)









                 



Canim oglusum ve ben ah o havuzda biz de olsaydik diye dusunurken :)



Aksam dugun daveti vardi ve kirmizi halilar serilmisti tabi ben de kirmizi haliya soyle bir ayak bastim :)







14 yorum:

  1. fotolara bakınca içim açıldı birde pantalonuna :) ama bu havada daha girilmez sanırım üşürüz :=)

    YanıtlaSil
  2. Off orada havuza atlamak için can atanlar listesine beni de ekleyin...

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu yeni kesfettim cok guzel:)ozellikle miniklerlle ilgili Olan bolumleri ayrica begeniyorum bendede iki tane olunca:)bloguma beklerim...sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. ne gusel yapmissiniz.. Bogazin en guzel havuzudur bence Ciragan'in havuzu.. Hafif bogaz ruzgari ile de sahane olur.. nasil yandigini anlamassin ;) Yakisikli kuzu ile pozunuz cok seker ayrica da ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canim:) kuzulari tanistiralim bi ara! wallahi havuz zaten guzl sicakta heleki cocuk pesinde kosunca da atlayasim geldi :))

      Sil
  5. evet bizzat o düğüne eşlik ettik ekipce... :) buarada keske sole pzoar verse ıdın ama emınımkı rahat olmak ıstedın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne guzel gecmistir eminim :) poz konusuna gelincede insallah ilerleyen zamanlarda kendimi gelistiricem canim biraz poz ozurluyumde :))

      Sil
  6. pantolonu hatırladım geçen postunda görmüştüm süper bi deseni var.

    mekanda çok iyi ama seni daha çok görelim :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Great place!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    YanıtlaSil
  8. heyyyyyyy pantolonn nefısss:))) benım burnumun dıbı havuz ama bu ruzgardan nerdeeee bı bugun soktuk kuzuyu bız gıremedık hay allahım havalarda bı dengesız:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlim:) ya sorma bizimde havuz var ama aynen dedigin gibi havalardan bende sokmaya cesaret edemiyorum :( neyse bizimkide pek orali neyseki havuzlada yirtiyorum:))

      Sil
  9. çırağanda havuza girmek hiç de fena olmasa gerek boğaza karşı mis:)

    YanıtlaSil