24 Eylül 2012 Pazartesi

LACOSTE VE BURBERRY OUTLET

Gunesli'deki Eren Holding'de Burberry ve Lacoste urunlerinin yani sira Swatch urunlerininde indirimli olarak satisa sunuldugu indirim gunleri basladi arkadaslar. Kisa sureligine olan bu indirim gunlerini kacirmak olmaz, bence firsatini bulup bir ugrayin derim. Mesela Burberry cantalar 1100-1400 TL babetler 400 TL civari, Lacoste trikolar 140 TL civari. Magaza 09.00-18.00 arasi acik. Ben haftaici sabah kimse olmaz herkes isinde gucunde olur diye dusunmustum ama oyle degilmis icerisi tiklim tiklimdi yani magazanin haftasonu versiyonunu dusunemiyorum ona gore hazirlikli olun :) Sen ne aldin derseniz o kalabaliktan, kendime hicbirsey, ama kocama iki parca birsey almayi becerdim:)) 



Bu arada eren holdingin sayfasindaki krokidende nasil geleceginizi ogrenebilirsiniz.



4 yorum:

  1. erkenden gitmek gerekiyor hep çok kalabalık oluyor :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. walla aynen ben de senin gibi düşünüp bugün gittim ama arabaya 2sokak ilerde yer bulunca aslında içeriyi tahmin etmem gerekirdi :))
    bir an insanda eren holding çadırı mı ,kızılay çadırı mı çelişkisi oluşmuyor değil ama konu alışveriş olunca ben hemen silkindim ve kapışa giriştim!
    her ne kadar senin adın şanslıanne olsa da ben galiba daha şanslıydım bişeyler bulabildim ya da kendimi öyle zannederek kazıklanmışta olabilirim :)))
    bu arada bir komediye şahit oldum paylaşmam gerek yağmur botları reyonunun önünde bir kadın resmen ağlıyor tezgahtar da gidin o bayanla anlaşın ben bişey yapamam diyor
    eilndeki tek botu görünce ister istemez teki başkasında mı yoksa diye soruverdim cvp evet :))
    her ikisi de birer tekini kapmış ama ikisi de bırakmıyor diğeri bıraksın diye bekliyor sonuç;her ikisi de botları satın alamıyor ...kapışılan botların fiyatı 400tl !!!!
    güler misin ,ağlar mısın ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha cok guldum bak :) ya oyle bende sahit oldum kizin elinde bir cift bot kadin sordu kac numara diye biri 37 biri 38 dedi bende icimden nasil yani dedim:)) millet doldurmusta doldurmus sanki sudan ucuz sanirsin. neyse senin bisiler bulmana sevindim en azindan:))

      Sil
  3. Merhaba,öncelikle ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.Bende sizi tanımaktan mutluluk duydum.
    Sayfanız ve paylaşımlarınız çok güzel.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil