25 Nisan 2013 Perşembe

ARDA 3 YASINDA


Gecen hafta sonu benim kucuk oglum 3 yasina girdi. Evet artik giderek buyuyor kendisi ve ben zaman nasil geciyor farketmiyorum! Bizde oglumun bu guzel gununde yakin es dostla beraber kucuk bir kutlama yaptik.Dogum gunu temamiz arda'nin secimiyle friendly monster oldu, bence cokta sirin oldu.Tum suslemeleri kendim yaptim daha dogrusu saolsun aysun ve kocam benim icin cizdiler bende onlari bastirip kesip bicme islemini yaptim:) Burdan bu surecte benim kahrimi cektikleri icin ayrica tesekkur ederim:))  Cupcakeleri nasil yaptigimi sorarsaniz cok kolay ve pratik oldu, hazir browni alinip uzerleri pasta kremasiyla itinayla suslendi :)) Iste o gunden detaylar,










22 yorum:

  1. benim guzel yakisikli adamim Arda ! Gercekten sansli bir cocuksun ! sevgi dolusun ve de cok acayip yakisikli.. Kiz dogurasim var desem anlar misin hislerimi :P heheh saka bi yana Esra'cim cok guzel detaylarla sevgi dolu bir gun gecirdiniz biliyorum... Umarim saglik ve basarilarla gecer omrunuz hep birlikte.. Browni alip uzerini kremalamak nefis fikirmis.. Aklini severim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyy bu ne hizli bir yorum oldu postuma :)) guzel sozlerin icin saol canim walla sen dogur bi kiz alpcan sonrasi onun kadar guzel bisi cikar heralde ;p

      Sil
  2. İyi ki doğdun Arda,çok güzel bir doğumgünü olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. esracım nice mutlu yıllar diliyorum minik yakışıklıya..
    herşey çok güzel görünüyor..
    şu browni olayını bende tuttum sanırım ilham alıcam:))
    acaip pratik bir fikirmiş bravo:))

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok hoş gözüküyor
    iyi ki doğdun arda yeni yaşın kutlu olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yaşlara, sağlıkla inş Ardacım.
    Güzel aileye maşallah, çok tatlısınız.
    Ardanın, herzaman şansı bol olsun inş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. nice seneler:) ne güzel olmuş detaylar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene sevindim nilufercim tesekkur ederim:)

      Sil
  7. ardacım guzel yavrum ,ne kadar sanslısın kı sen senı bukadar seven cok guzel ebeveynlerın var nıce guzel yaslarla hep bızımle ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok tatlisin guzel dileklerin ve sozlerin icin operim seni:)

      Sil
  8. ne kadar tatlı bir oğlun var senin öyle. uzun sağlıklı ömürler dilerim. pastanın şekline ise bayıldım kahramanı tanımıyorum ama tema çok başarılı olmuş ;)

    YanıtlaSil
  9. Hersey süper görünüyor. Ellerinize saglık hepinizin. Arda'ya nice guzel yaşlar.

    YanıtlaSil
  10. Ne tatlı bir pasta bu:) hersey çok güzel görünüyor,nice güzel senelere:)

    Bloğunu da takibe aldım cnm:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Canim benim mukemmel ailesiyle birlikte Arda'ya mutlu mu mutlu , saglikli mi saglikli bir yil diliyorum. Bence ailecek cok sanslisiniz. Bide ozledim ben bu biciriklari yahu hem Arda'yi hem de Kayra'yi <333

    YanıtlaSil
  12. Esracim, Arda ne kadar yakisikli bir cocuk, saclari, boncuk gozleri, masallah diyim hemen : ) Yeni yasi ona en cok istedigi seyleri getirsin, annesi babasinin sinirsiz sevgisi, oyuncaklar, guzel bol oyunlu tatiller, tatli mamalardir sanirim liste : ) Parti temasi da cok guzel olmus, hepinizin ellerine saglik : )

    YanıtlaSil
  13. nice mutlu yaşlara diliyorum. çok tatlı görünüyosunuz. benim oglumda 4 yaşına girdi ve herşeyini ben yaptım. hem keyifli hem yorucu oluyo. ellerinize saglık. bence bizim çocuklarda şanslı çocuklar;)

    YanıtlaSil