29 Ocak 2014 Çarşamba

STRASBOURG


Strasbourg, Colmar'dan trenle yarim saat suren bir yolculuk sonrasi,tahmin ettigimden daha keyifli,canli bir sehir olarak cikti karsimiza.Bu sefer uzun uzadiya anlatmicam zaten cok degil yarim gun gecirdik bu guzel isiklar sehrinde. Gezip goreceginiz heryer birbirine yakin cok rahat yuruyerek dolasabiliyorsunuz. Yemek icinse oldukca alternatif var,alsace mutfagindan fransiz,italyan mutfagina ve  donercisine kadar. Biz oglen petite venice bolgesindeki  St. Martin restaurantta fransiz yemeklerini tercih ettik,aksam ise midemiz azcik bayram etsin diye dayanamayip solugu donercide aldik:) Biz noel zamani gittigimiz icin gercekten adina yakisir sekilde isil isildi ama bence yaz aylarindada ziyaret etmek  eminim cok keyiflidir. Iste forograflarla Strasbourg gezimiz...

































6 yorum:

  1. yılbaşı süslemelerinin de etkisiyle masal kenti gibi bir hali var. sokaklarında dolaşmak eminim pek keyiflidir.

    YanıtlaSil
  2. Bana kimse Strasbourg demesin arkadasssss cok gicik oluyorum :)) Saka bir yana orda calisacagimi ogrendigimde cok sevinsem de Fransiz insaninin gicikligi beni pes ettirdi :) Ama cok guzel sehir Strasbourg da bulusamasakta Paris olur ISpanya olur dimi tatlim neden olmasin :)

    YanıtlaSil
  3. Almanya'da yaşadığım bir yıl boyunca ufacık,tefecik evler görmekten oldukça memnundum. Bu harika çatılı ve rengarenk evler sanki doğa algısını daha güçlendiriyor ve bizdeki gibi sokaklarda dolaşırken "beton" etkisi yaratmıyor.. Post'a bayıldım, bol keyifli gezmeler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. yehhu ! ben bu postu gormustum de bi gelip yazamamistim.. Dun gece de uzerinden gecmistik zaten.. Klasik muzigin dibini gormek icin uzerine bir de bu nefis guzellikler.. cok gitmek istiyorum... Amin yaa ! Dun gece sizden sonra Alper'e tatil planlarinizi anlattim o da yaz icin planlar yapmis dun gun icinde.. Onlari anlatti.. Yakinda netlestiririz sanirim :) Ne heyecan.. hadi yaz gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yazılarınız çok güzel. Bizde erkek arkadaşımla 29 Aralıkta Basel'e uçuyoruz.. 1 Ocak'ta geri döneceğiz. Sizce nereye ne kadar zaman harcamak lazım? Colmar, Strasbourg, ve bahsi geçen köyleri merak ediyoruz. Özellikle nerede yeni yıla girmemizi önerirsiniz?? Cevap verirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colmar, Strasbourg için birer gün en fazla yeterli olur, Basel yarım günde gezilir müzeleri hariç. Kara Orman ve Frieburg tarafına geçmenizi öneririm. Dilerseniz ilgili yazıları blogumda bulabilirsiniz: www.gezginaanne.com

      Sil